دانلود آهنگ جدید حسین عامری درختان سایه دارن ما نداریم

آهنگ جدید و شنیدنی دلوم گرفته با صدای حسین عامریبا متن آهنگ و به صورت لینک مستقیم از رسانه آنلاین توییت موزیک

Download New Music By Hosein Ameri Called Derakhtan Saye Daran ma Nadarim

دانلود آهنگ جدید حسین عامری درختان سایه دارن ما نداریم

دانلود آهنگ جدید حسین عامری درختان سایه دارن ما نداریم با بالاترین کیفیت

Download New Music By Hosein Ameri Called Derakhtan Saye Daran ma Nadarim

دانلود آهنگ حسین عامری با کیفیت ۳۲۰

دانلود آهنگ حسین عامری با کیفیت ۱۲۸

برای دانلود آهنگ و دیدن متن  کامل اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

تکست و متن آهنگ حسین عامری درختان سایه دارن ما نداریم

درختان سایه دارن ما نداریم نداریم

همه گلدسته دارن ما نداریم نداریم

بگردم کوه به کوه دره به دره

دانلود آهنگ ترکی

بگردم تا بگیرم آهو بره آهو بره

عزیزم آهوی من آهوی من

عزیزم آهوی من آهوی من

بزن چرخی بشین رو زانوی من

بزن چرخی بشین رو زانوی من

ندیدم یاری که دلبر نداره نداره

غریبون تک و تنها بیایه بیایه

مهراد جم غمت نباشه من عاشقتم

نمی دونم چرا تنها شدم من شدم من

اسیر زندان آرون شدم من شدم من

اسیر زندان آرون شدم من شدم من

عزیزم آهوی من آهوی من عزیزم آهوی من آهوی من

بزن چرخی بشین رو زانوی من

بزن چرخی بشین رو زانوی من

دانلود با کیفیت ۳۲۰

داملود اهنگ با گیفیت ۱۲۸